JOCS TRADICIONALS, DANSES, CONTES I CANÇONS. Instruments tradicionals i joguines sonores de picar, rascar i bufar. - Des de 1981 -

dilluns, 14 de novembre del 2016

Ma'agalim. Jane Bordeux.

Ma'agalim - Jane Bordeaux from Uri Lotan on Vimeo.

----------------------------

No ho puc evitar, l'he mirat i remirat un bon grapat de vegades. Cada vegada hi he vist alguna cosa nova, cada vegada m'he fixat en un nou detall. Ho he mirat d'entendre i també m'ha fet ballar el pensament. Cada vegada.

Si us deixeu endur, segur que us embruixarà.
És un regal delicat, deliciós.



La lletra, per si li convé a algú, ve a dir:
Nits girant dins dels dies. Dies voltant dins dels anys. I dins de tot això, jo estic anant ràpid i en cercles. Els vents em bufen. Em bufen sota el coll. Tot plegat em sembla massa lluny. Em sobrepassa.
No sóc jo qui està avançant. És només el temps que s'està movent. És només un altre temps que passa. Hi ha algú que tensa la corda.
El sol surt i se'n va de pressa, i les estacions passen també. I jo sóc la mateixa, mentre el temps es talla arran.
(traducció i adaptació "casolana" de Miqui Giménez)