JOCS TRADICIONALS, DANSES, CONTES I CANÇONS. Instruments tradicionals i joguines sonores de picar, rascar i bufar. - Des de 1981 -

dilluns, 10 de juny del 2013

ESTIC FART

Faig meves les paraules que podreu llegir a continuació. Estic plenament d'acord amb el que s'hi diu i us demano que, si us sembla correcte, ho compartiu.
Extret d'una carta al director de La Vanguardia del dia 22-maig-2013

"Com a ciutadà, estic fart de sentir bajanades per part del president del Govern central, dels seus ministres, dels anomenats barons, dels que li donen suport i, especialment, dels seus acòlits a Catalunya. S’ha arribat a un nivell de desvergonyiment en els plantejaments que és ofensiu per a la intel·ligència de les persones, alhora que el grau d’impunitat manifest és insultant.
Com a professor en exercici des de fa una colla d’anys, estic fart de reformes i contrareformes que no pretenen altra cosa que adoctrinar segons la ideologia del moment. No és raonable que una llei d’educació depengui dels criteris del Govern de torn. Formar i educar és quelcom molt més seriós i transcendent, comporta tenir uns objectius clars, recursos suficients i temps per desenvolupar tot allò que contempla una planificació basada en criteris pedagògics, no sectaris. No es pot jugar amb el futur de les persones, que en definitiva, és el futur del país.
Com a català, estic fart que es negui que som una nació i que la nostra llengua sigui menyspreada i perseguida, Les llengües, totes, són font de riquesa cultural i el fet de negar-ho només es pot atribuir a la ignorància o a la mala fe.
Pel que fa a la qualificació d’insolidaris, la realitat demostra just el contrari (La Marató a TV3 n’és un bon exemple) i, a banda de qüestions econòmiques, la història posa de manifest que Catalunya ha estat sempre un país d’acollida.
JAUME FARRÉS BOADA.

Olesa de Montserrat."